.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادیانی: تدبير مديريتي لازمه رونق گردشگري در مازندران

نماينده مردم قائمشهر، جويبار و سوادكوه در مجلس گفت: رونق گردشگري در مازندران نيازمند تدبير مديريتي است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيد علي ادياني‌راد پيش از ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران اظهار داشت: همه انجمن‌هاي مرتبط با گردشگري آن چيزي كه براي رونق اين صنعت انجام دادند همگام با تقدير الهي نبود.
وي با اشاره به اينكه همه مجموعه‌هاي كه بعد از انقلاب براي رونق گردشگري در كشور و استان تلاش كردند همگام با نعمت الهي كه خداوند براي مازندران ترسيم كرده نبود، افزود: به لحاظ برخورداري از جاذبه‌هاي گردشگري ايران جزو 10 كشور برتر دنيا است اما از لحاظ موقعيت، حضور گردشگران و واقعيت رتبه 70 را داريم.
ادياني‌راد با بيان اينكه بايد طرح جامع و عملياتي براي رونق گردشگري در كشور تدوين شود، تصريح كرد: بايد بخشي نگري‌ها را كنار بگذاريم.
وي با اشاره به اينكه كارگروه ميراث فرهنكي، گردشگري و صنايع دستي مازندران براي رونق گردشگري بايد جاذبه‌هاي را براي سرمايه‌گذاران فراهم كند، گفت: بايد اين جاذبه‌ها در صنعت هتلداري فراهم شود.
نماينده مردم جويبار، سوادكوه و قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي در ادامه بيان داشت: مازندران 12 هزار تخت براي پذيرش گردشگر دارد كه بايد اين ميزان به 70 هزار تخت افزايش يابد.
وي با اشاره به اينكه سرمايه‌گذاري در بخش هتلداري دير بازده است، افزود: براي ساخت يك اتاق و يا فراهم كردن يك تخت در هتل چهار ستاره 100 ميليون تومان نياز است و اين در حالي است كه برگشت سرمايه نياز به 15 سال زمان دارد.
ادياني با بيان اينكه در 13 شهر ساحلي مازندران 177 كيلومتر نوار ساحلي وجود دارد، تصريح كرد: از اين ميزان 146 كيلومتر در اختيار سازمان‌ها، نهادها و بخش خصوصي است.
وي ادامه داد: در نوار ساحلي مردم چيزي را در اختيار ندارد اين در حالي است كه در كشورهاي همسايه درياي خزر نوار ساحلي آزاد است.
در اين مراسم رحمت عباس‌نژاد توديع و اسدالله محمدپور به عنوان مديركل جديد صنايع دستي، ميراث فرهنگي و گردشگري مازندران معارفه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.